novella

Federació de Cultura Tradicional Valenciana

novella@federacionovella.com

ALFARB

Des de la seua creació l’any 1997, la iniciativa i la coordinació de l’Escola de Danses d’Alfarb està a càrrec de quatre membres d’un grup de danses ja desaparegut que no ens resignem a vore com el nostres balls tradicionals cauen en l’oblit.Ans al contrari, ens hem marcat l’objectiu de reviscolar eixes tocates i danses que, juntament amb altres elements històrics, geogràfics i culturals, ens configuren com a poble i formen part del nostre patrimoni col·lectiu.

Sempre hem tingut present la necessitat d’enregistrar el més representatiu de la música popular del nostre poble recollida al llarg de molts anys d’investigació i recerca.

Aquest projecte es feu realitat l’any 2000 amb la gravació del CD “ MUSICA TRADICIONAL D’ALFARB”.

Respecte al nostre àmbit d’actuació, per motius de proximitat i de relació amb diferents grups de danses, habitualment ballem als carrers i places de pobles de La Ribera, L’Horta i La Costera.

El nostre objectiu és aprofundir en el coneiximent de la música popular i transmetre l’estima per la nostra cultura a eixos quaranta infants i adolescents que hui en dia formen part de l’Escola de Danses.

I perquè som membres de la federació NOVELLA?

Doncs busquem sentir-nos recolzats per gent que persegueix la mateixa finalitat: la investigació, divulgació i estima de la cultura tradicional valenciana però des d’un punt de vista rigorós i decididament reivindicatiu.

CALENDARI

[INICIO] [HISTORIA] [CALENDARI] [GRUPS FEDERATS] [ALJAMA] [MILLARS] [ALFARB] [EL POBLET] [ADRECES]